مشاور، طراح و مجری پروژه های فیبر نوری
راهکار شبکه FTTx
شنبه 30 ارديبهشت 1396 ساعت 16:31 | بازدید : 65 | نویسنده : میثم میثمی | ( نظرات )

پیاده سازی راهکار شبکه FTTx

Fiber To The x : FTTx، قابليت ارائه كليه سرويس ها از قبیل اینترنت، شبکه، دوربین مداربسته و ... در بستر فیبرنوری تا نزدیکترین مكان به مصرف کننده را دارد و مى تواندحدود پهناى باند 10Gbps را براى مشترى فراهم كند.

راهکار شبکه FTTx امروزه با توجه به افزایش کاربران، افزایش حجم انتقال داده ها، بازیهای آنلاین، مشاهده کانالهای تلوزیونی، ارائه سرویس هایی از قبیل تلفن، اینترنت،IPTV و ... بر روی بستر کابل مسی، به دلیل پهنای باند پایین، تضعیف بالا و پشتیبانی از مسافت کوتاه، مقرون به صرفه نبوده و درنتیجه بهترین راهکار، استفاده از فناوری فیبر نوری است.
FTTx به ساختارهای مختلف انتقال سیگنال توسط فیبر نوری (همراه با کابل مسی) اشاره می کند و لازمه استفاده از آن، فیبر نوری است.
FTTx قابليت ارائه كليه سرويس ها از قبیل اینترنت، شبکه، دوربین مداربسته و ... در بستر فیبرنوری تا نزدیکترین مكان به مصرف کننده را داشته و مى تواند پهناى باند حدود 10Gbps را براى مشترى فراهم نماید. شرکت فاطر مفتخر به پیاده سازی این راهکار، در پروژه های مختلف فیبر نوری می باشد.

ساختار FTTX

‎(Fiber To The x) FTTx،‏ به ساختارهای مختلف انتقال سیگنال توسط فیبر نوری اشاره می کند. از جمله این ساختارها می توان به FTTB ,FTTC ,FTTN ,FTTH ,FTTO و ... اشاره کرد. FTTx یک فناوری در لایه دسترسی می باشد که به صورت Point to Multipoint کار میکند.
برای راه اندازی یک سیستم دسترسی میان کاربر و اداره مرکزی از طریق فیبر راه های متعددی وجود دارد که در شکل زیر برخی از آنها دیده می شوند. در حالت اول بین ‎(Central Office) CO ‏ و هر کاربر یک رشته فیبر جداگانه کشیده می شود. برای مثال اگر 32 کاربر داشته باشیم در این صورت 32 عدد فیبر از CO خارج می شود و تعداد گیرنده–فرستنده های مورد نیاز 64 است. یعنی به ازای هر کاربر یک گیرنده – فرستنده در محل کار او و دیگری در CO وجود دارد. البته اگر هر کاربر بخواهد اطلاعات ارسالی خود را روی یک فیبر ارسال کرده و اطلاعات دریافتی را از فیبر دیگری دریافت کند به ناچار تعداد رشته ها به 64 رشته خواهد رسید. دراین ساختار همه ارتباطات نقطه به نقطه می باشد. در این ساختار به علت تعداد زیاد رشته فیبر ها و گیرنده – فرستنده های مورد نیاز، در عمل به جزء در کاربرد های ویژه به کار نمی رود.

راهکار شبکه FTTx

در ساختار دوم تمام اطلاعات 32 کاربر بر روي يک فيبر تک رشته (يا دو رشته) به يک سوئيچ ساده در نزديکي محل اقامت کاربران منتقل شده و از آنجا اطلاعات مربوط به هر کاربر براي او ارسال شده و اطلاعات دريافتي از وي براي CO ارسال مي‌شود. با اين عمل تعداد فيبرهاي خارج شده از مرکز و نيز تعداد فرستنده-گيرنده‌ها کاهش مي‌يابد. اشکال عمده اين معماري وجود عنصر اکتیو سوئيچ در محيط خارجي است که براي تغذيه و نگهداري آن بايد هزينه صرف کرد. در اين معماري نيز ارتباط ميان CO و سوئيچ به صورت P2P است.
در معماري سوم که به شبکه نوري پسيو PONموسوم است به جاي سوئيچ از يک تقيسم‌کننده پسيو سيگنال نوري استفاده مي‌شود. اين المان که نياز به تغذيه ندارد داراي يک ورودي و 32 خروجي است و سيگنال نوري دريافتي را روي 32 خروجي خود منعکس مي‌نمايد. به اين ترتيب هيچ‌گونه المان اکتيو در فضاي خارجي وجود نخواهد داشت و لذا از پيچيدگي شبکه کاسته شده و هزينه نگهداري به شدت کاهش مي‌يابد. بنابراين در عمل ساختار سوم براي راه‌اندازي شبکه‌هاي FTTx به کار مي‌رود.

توسعه FTTx

این یک واقعیت است که شبکه ی فیبر نوری آخرین راه حل برای ارائه سرویس های پهن باند به کاربران می باشد. شبکه فیبر نوری یک تکنولوژی باند پهن بدون محدودیت اثبات شده با قابلیت گسترش پهنای باند جهت پاسخگویی به نیازهای آینده مشتریان می باشد.
FTTX یک تکنولوژی پهن باند جهانی به سرعت رشد یافته که بطور قابل توجهی در آسیا، اروپا و امریکای شمالی پیاده سازی شده است، می باشد. نمودار زیر رشد شش برابری راه اندازی FTTx در اروپا از سال 2009 تا 2013 را نمایش می دهد.

راهکار شبکه FTTx


موضوعات مرتبط: راهکارها , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


همه چیز درباره فریم توزیع نوری (ODF)
یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 ساعت 17:22 | بازدید : 89 | نویسنده : میثم میثمی | ( نظرات )


فریم توزیع نوری (ODF) چیست؟

فریم توزیع نوری (ODF) برای اتصالات بین کابل های فیبر نوری و دستگاه های ارتباطی نوری و یا در میان دستگاه های ارتباطی استفاده می شود. فریم های توزیع نوری تجهیزات فرعی مهم در سیستم انتقال نوری می باشند، به طور عمده برای اسپلایسینگ ترمینال فیبر نوری ، نصب کانکتور فیبر نوری ، تنظیم مسیر فیبر نوری ، ذخیره سازی پیگتل های اضافی و حفاظت از کابل فیبر نوری، و غیره به کار گرفته می شود.

ODF نقش مهمی برای عملیات ایمن و استفاده منعطف از شبکه های ارتباطی فیبر نوری ایفا می کند. با درجه فزاینده و بالایی از یکپارچه سازی شبکه، فریم توزیع، ترکیب دیجیتال نوری ODF، DDF و واحد توزیع برق را در یک مجموعه ادغام می کند. این تجهیزات برای سیستم های سیم کشی فیبر به سلول، فیبر به ساختمان، ماژول اداری راه دور و ایستگاه پایه بی سیم کوچک استفاده می شود.


در زیرساخت قدیمی ارتباطات فیبر نوری، کابل های فیبر نوری معمولاً دارای چندین کر فیبر نوری هستند و ظرفیت ODF به طور کلی زیر صد پورت بوده که ظرفیت بسیارکم ذخیره سازی پیگتل، نامناسب بودن برای مانور کانکشن ها، بازده عملکرد کمتر، ساختار بسیار ساده و کاستی های دیگری را نشان می دهد.

امروزه ارتباطات نوری به طور گسترده ای در مسافت های طولانی و انتقال تقویت شده شبکه محلی استفاده می شود. فیبر نوری به جهت و مسیر دسترسی به شبکه تبدیل شده است. در سازه های جدید شبکه فیبر نوری که در بسیاری از مکان ها تا آنجا که ممکن است، از کابل با تعداد کر بالا استفاده می شود، به ظرفیت، عملکرد و ساختار فریم توزیع نوری بهتر برای این زمینه ها نیازمندیم.

ساختار ODF

ساختار ODF

• ساختار رک

1. دارای ساختار به صورت رک

2. ساختار قاب محصور ، نیمه بسته و باز.

3. ارتفاع رک تقسیم به سه دسته 2600 mm، 2200 mm و 2000 mm تقسیم می شود. انتخاب عرض آن به صورت مضرب صحیحی از 120 mm سیستم توصیه می شود ، برای عمق استفاده از اندازه های 300 mm، 450 mm و 600 mm توصیه می شود.

4. تلورانس ابعاد رک نباید از 2mm ± تجاوز کند.

• قطعات متحرک مکانیکی

قطعات متحرک مکانیکی باید دارای چرخش قابل انعطاف باشند، پلاگین مناسب دارای قفل با داشتن قابلیت اعتماد،دارای ساختار، نصب و راه اندازی و تعمیر و نگهداری مناسب باشد. زاویه باز شدن درب نباید کمتر از 110 درجه باشد. فاصله ورق کمتر از 3mm است.

• معرفی شعاع خمش کابل فیبر نوری

کابلی که در درون رک قرار می گیرد شعاع خمش آن نباید کمتر از 15 برابر قطر کابل باشد.

• ساختار فریم

ساختار فریم باید قوی باشد، مونتاژ باید از ثبات بالایی برخوردار باشد و قابل تعویض باشد، هیچ کدام از اتصال دهنده ها شل نباشند و لبه های تیز تجهیزات عملیاتی در معرض، باید گرد و صاف شوند.

• پوشش محافظ، شعاع خمش

کابل فیبر نوری از طریق سوراخ ورق فلزی و چرخش در امتداد ساختار با لبه های تیز تماس پیدا می کند، شما باید پوشش محافظ و بوش را برای جلوگیری از صدمه به کابل نصب کنید. شعاع انحنای هسته فیبر نوری و پیگتل نباید کمتر از 30 میلیمتر باشد.

• سطح رک

پوشش لایه باید دارای سطح صاف، رنگ یکنواخت، بدون sag و کمر، دارای محافظ در تمام انتهای صفحات باشد.

• تار دستگاه از لحاظ محتوا، گرافیک، نمادها و نشانه

ساختار دستگاه از لحاظ محتوا، گرافیک، نمادها و نشانه باید روشن، کامل، صحیح و درست باشد


موضوعات مرتبط: آموزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برس نوری
چهار شنبه 29 دی 1395 ساعت 12:16 | بازدید : 100 | نویسنده : میثم میثمی | ( نظرات )
محققین دانشگاه MIT دوربین بدون لنزی به نام برس نوری ابداع کرده‌اند که از دسته ای فیبر نوریِ آزادِ متصل به سنسورهای نوری تشکیل شده و می‌تواند به ساخت تجهیزات پزشکی مثل آندوسکوپ‌های باریک‌تر و ظریف تر بینجامد.
برس نوری، آرایه ای از سنسورهای نوری است که به مجموعه‌ای از 1100 فیبر نوری متصل شده است.
انتهای آزاد فیبرهای نوری، درون شکاف‌های میکرومتریِ غشایی متخلخل آزادانه حرکت کرده، پرتوهای نور را گردآوری و به آرایه‌ی حسگرها منتقل می‌کنند. برخلاف فیبرهای نوری رایج، انتهای آزاد فیبرها هم‌خط نیستند.

برس نوری
آرایش فیبرهای نوری به شکل فوق، تصویری محو و پراکنده ایجاد می‌کند، اما پژوهشگران MIT با ابداع تکنیک «زمان پرواز» به این تصویر محو، وضوح می‌بخشند.
ابتدا با استفاده از دو پرتوی لیزر، تَپی از نور به هدف شلیک می‌شود. با اندازه‌گیری اختلاف‌زمان بین شلیک نور و رسیدن پرتوهای بازتاب‌شده به آرایه، الگوریتم نرم‌افزار می‌تواند موقعیت فیبرها را آشکار کرده و تصویری دقیق را پردازش کند.وضوح تصویر در این آزمایش 33x33 Pixel است و دلیل آن، استفاده از فیبرهای نوری 300µm است. به همین دلیل، تصویر هنوز محو و بی کیفیت است.
با به‌کارگیری تعداد بیشتری از فیبرهای نوری نازک‌تر، می‌توان کیفیت تصویر را بدون تغییر ابعاد دوربین بالاتر برد. همچنین با ارسال پرتوهای نورِ بیشتر برای روشن کردن هدف، زمان پردازش تصویر به کسری از ثانیه کاهش می‌یابد.استفاده از تداخل‌سنجی هم می‌تواند به افزایش وضوح تصویر کمک کند.

منبع خبر

موضوعات مرتبط: اخبار , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات
دو شنبه 10 آبان 1395 ساعت 15:43 | بازدید : 70 | نویسنده : میثم میثمی | ( نظرات )

طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات
طرح جامع فناوری اطلاعات و یا طرح جامع انفورماتیک،گسترش سیستماتیک، هدفمند، مدون و در راستای اهداف هر سازمان است که تحلیل تجاری و سازمانی تا برنامه ریزی و طراحی زیر ساخت های فنی را در بر گرفته و مسیر را برای انتخاب مدیر یا مدیران هر سازمان، هموار و روشن می سازد. علاوه بر آن این طرح دستاوردهای کوتاه مدت و بلند مدت بیشماری را به همراه داشته و هدف از آن، بهینه کردن زمان، هزینه، نیروی انسانی و ایجاد شرایط مناسب برای تصمیم مدیران خواهد بود.
در این طرح جامع که می توان برای هر سازمان و شرکتی آن را تدوین نمود، سیاست گذاری ها، استاندارها، دستورالعمل ها و تجهیزات مورد نیاز در زمینه ی تکنولوژی، بعد از رسیدن به توافقات نهایی، آورده می شود تا کار طراحی و سفارش محصولات آغاز گردد. هرچه این طرح جامع تر بوده و المان های بیشتری را شامل شود، منافع سازمان مربوطه بیش تر تأمین خواهد شد.
در Master Plan یا طرح جامعی که برای شرکت ها تدوین خواهد شد، فرآیند برنامه ریزی، تجهیز و تأمین منابع تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات در جهت تکامل و توسعه پایدار سیستم های اطلاعاتی، به درستی هدایت می شوند و به نیازهای همه جانبه ی آن شرکت با شناخت تکنولوژی هایی که می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند، به خوبی پاسخ داده خواهد شد.
این مرحله شامل طراحی معماری و عمرانی دیتاسنتر، طراحی passive و طراحی اکتیو می باشد.
ما با در نظر گرفتن چشم انداز شرکت شامل اهداف کلی و جزئی، مأموریت ها و اصول حاکم بر آن، وضعیت فناوری و زیر ساخت های موجود را مورد بررسی قرار داده و پس از نیاز سنجی، طرح خود را بر پایه استاندارهای بین المللی روز دنیا ارئه می دهیم
همچنین طراحی اکتیو با در نظر گرفتن فاکتور های امنيت، قابليت مقياس پذيري، قابليت مديريت، قابليت دسترسي، يکپارچگي، تطابق با نياز سازمان، استاندارد بودن و ماجولار بودن صورت می گیرد.
با این کار ضریب خطای پروژه به طرز چشم گیری کاهش داده می شود.

اهداف طرح جامع فناوری اطلاعات و ارتباطات:
1- تبدیل سازمان شما به سازمانی از جنبه ی حرفه ای، قوی و انعطاف پذیر و دارای توانایی رقابت در بازار
2- کمک به مدیران و کارکنان در تحقق اهداف و وظایف خود با استفاده از حداکثر قابلیتهای فناوری اطلاعات

برنامه ی که طرح جامع همواره آن را دنبال می کند ارائه یک طرح معماری است که توسط آن محصولات و سرویس های فناوری اطلاعات قادر خواهند بود مدیران، کارکنان و مشتریان را در رسیدن به اهداف خود نظیر سفارش کالا، پیگیری خرید، خدمات پس از فروش و همچنین ارائه راهکارهای نوین بازرگانی، کنترل و پیگیری تولید محصول و... یاری کند.
در این برنامه، معماری تکنولوژی اطلاعات به خوبی ترسیم شده و سرویس های مرتبط بر روی آن فعال سازی می گردند و حاصل کار، بالا رفتن توانایی نیروی انسانی در نیل به اهداف خود خواهد بود.
طرح جامع فناوری اطلاعات ترکیبی از مؤلفه های سخت افزار، نرم افزار، داده ها، پرسنل و عناصر مخابراتی می باشد و سرپرست طرح جامع، استانداردها و دستورالعملها، سرویس های مورد نیاز در آینده، تصمیمات سرمایه گذاری و انتخاب محصولات را با بررسی تمام جوانب انجام خواهد داد.
در صورت عدم استفاده یک سازمان از طرح جامع فناوری اطلاعات، هر یک از بخش های آن مجبور به طراحی، تجهیز، بهره برداری و پشتیبانی مستقل از سیستم های اطلاعاتی شده و این امر عواقب مختلفی را که موجب استفاده نامطلوب از فناوری می شود را به همراه خواهد داشت.

بعضی از عواقب عدم استفاده یک سازمان از طرح جامع فناوری اطلاعات :
1- موازی کاری در طراحی ها
2- اتلاف هزینه در پیاده سازی طرح های مشابه و تأمین تجهیزات
3- عدم استفاده بهینه از زمان و نیروی انسانی
4- جلوگیری از اشراف کامل مدیریت به سرویس های مختلف اطلاعات و ارتباطات به دلیل عدم یکپارچگی
5- اتخاذ تصمیم نامطلوب توسط مدیریت به دلیل عدم آگاهی کامل و از پیش تعیین شده

شرکت فاطربا تکیه بر مهارتها و سالها تجربه خود در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیاز های شما را به خوبی شناخته و اهدافتان را با مدیریت جامع برنامه ریزی بصورت مطلوب تأمین می نماید.


موضوعات مرتبط: راهکارها , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ترنسیور فیبر نوری و انواع آن
چهار شنبه 10 شهريور 1395 ساعت 16:36 | بازدید : 219 | نویسنده : میثم میثمی | ( نظرات )
ترنسیور فیبر نوری که شامل فرستنده و گیرنده در یک ماژول می باشد، تجهیز بسیار مهمی در ارسال و دریافت اطلاعات می باشد که ارسال اطلاعات را از طریق فیبر نوری تضمین می کند. بازار و مارکت در حال حاضر انتخاب وسیعی از ترنسیور فیبر نوری برای استفاده در انواع مختلف،از لحاظ جنس سیم، نوع فیبر نوری و طول موج و ... ارائه می دهد.
گروهی از شرکت ها به هم پیوستند تا بر روی پکیج های استاندارد به توافق برسند که توافق چند منبعی (MSA) نیز نامیده می شود. پکیج های استاندارد به مشتریان کمک می کنند که نسبت به نیازشان بهترین انتخاب ترنسیور را داشته تا بدون نیاز به طراحی دوباره از ترنسیور های متفاوت استفاده نمایند. در این مقاله، برخی از ترنسیورهای متداول فیبرنوری با توجه به پکیج های استاندارد معرفی شده اند.
ترنسیور فیبر نوری
ترنسیور 9 پین
این ترنسیور همچنین به عنوان ترنسیور 1x9 نیز شناخته می شود. این ترنسیور یک ردیف پین خروجی در پشت دستگاه دارد. واسط فیبر نوری به کار رفته در آن معمولا ST و داپلکس SC می باشد. این ترنسیورها به طور عمده در سوئیچ های نوری، کانورتور های سینگل مود یا مالتی مود و در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارد.

ترنسیور GBIC
ترنسیور GBIC از جمله ترنسیور مبدل رابط های گیگابیتی می باشد ، یک رابط پلاگین به گونه ای طراحی شده که یک رابط pluggable را برای اتصال به Gigabit Ethernet مهیا می کند. این ترنسیور یک استاندارد رابط الکتریکی قابل تعویض ارائه می دهد که می تواند دامنه وسیعی از رسانه های فیزیکی از مس تا فیبر سینگل مود با طول موج بلند تا مسافت های زیاد و طول صدها کیلومتر پشتیبانی کند.

ترنسیور SFF
ترنسیور فاکتور فرم کوچک (SFF)، ترنسیور نوری فشرده ای می باشد که در ارتباطات نوری برای کاربردهای مخابراتی و ارتباطات داده ها مورد استفاده قرار می گیرد. در مقایسه با ترنسیور 9 پین و GBIC، ترنسیور SFF اندازه کوچکتری دارد و در فضای کم، پورت های بیشتری در اختیار ما قرار می دهد. ترنسیور SFF ‎ 10 یا 20 I / O‏ (ورودی / خروجی) دارد که به بورد اصلی لحیم شده است.

موضوعات مرتبط: آموزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


برقراری ارتباط سریع با تراشه نانو نوری
سه شنبه 19 مرداد 1395 ساعت 16:59 | بازدید : 47 | نویسنده : میثم میثمی | ( نظرات )
تیمی از دانشگاه RMIT موفق به ساختن یک تراشه نانو نوری شدند که این دستاورد راه را برای فن آوری های نوری نسل بعدی و امکان درک عمیق تر سیاه چاله ها هموار می کند. این تیم که توسط پروفسور MinGu رهبری میشود، یک تراشه نانو نوری یکپارچه طراحی نموده است که می تواند بر کنترل سطوح ناموازی حرکت زاویه ای نور (AM) دست بیابد .

تراشه نانو نوری
پروفسور MinGu گفت: "با طراحی عالی و با جزئیات یک سری نانو دیافراگم و نانو شیار بر روی تراشه های فوتونیک، تیم ما برای اولین بار، استفاده از نور تابیده شده بر روی چیپ و تراشه ها را عملی نموده است.

موضوعات مرتبط: اخبار , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مشاوره، طراحی و اجرای فیبر نوری
دو شنبه 11 مرداد 1395 ساعت 11:12 | بازدید : 66 | نویسنده : میثم میثمی | ( نظرات )

راه اندازی شبکه فیبر نوری کاری پیچیده و دشوار می باشد به همین دلیل باید این کار را به افراد متخصص در این زمینه سپرد و از مشاوره این افراد استفاده نمود.

پروژه های فیبر نوری در 3 فاز عملیاتی اجرا خواهند شد.
"فاز صفر مطالعاتی"
در ابتدا با مشاوره و جلسات لازم با صاحبان پروژه سرویس های مورد تقاضا بررسی شده و بهترین مسیر برای دستیابی به آنها انتخاب می شود. سپس امکان ارائه ی فیبر نوری از مخابرات محل، امکان ارائه ی سرویس ها در بستر فیبر نوری و نوع فیبر مورد نیاز بررسی می شود. پهنای اتصالات نمایشگرها به هم، تنها 4.9mm در نصب ویدئو والها اشغال می نماید. به طوری که مرز بین نمایشگرها در صفحه نمایش بزرگ به سختی دیده شده و تصاویر نمایش داده شده بسیار طبیعی خواهند بود.
همچنین در این مرحله مطالعاتی پیرامون مباحث اکتیو شبکه شامل سوئیچینگ و روتینگ، فایروال، اکانتینگ و مانیتورینگ صورت میگیرد.

"فاز اول: طراحی"
پس از آن فاز اول با عنوان طراحی اجرایی می شود.
این مرحله شامل طراحی معماری و عمرانی دیتاسنتر، طراحی passive و طراحی اکتیو می باشد.
بهترین مکان برای احداث دیتاسنتر، چینش رک ها و کابل کشی داخل آن ، امنیت اتاق دیتا سنتر، نوع فیبر و مسیر کابل کشی آن در این مرحله تعیین می شود.
همچنین طراحی اکتیو با در نظر گرفتن فاکتور های امنيت، قابليت مقياس پذيري، قابليت مديريت، قابليت دسترسي، يکپارچگي، تطابق با نياز سازمان، استاندارد بودن و ماجولار بودن صورت می گیرد.
با این کار ضریب خطای پروژه به طرز چشم گیری کاهش داده می شود.

"فاز دوم: تجهیزات"
در فاز دوم با عنوان تجهیزات، نوع تجهیزات passive و active شبکه تعیین می شود.

"فاز سوم: اجرا و نظارت"
در نهایت در فاز سوم تحت عنوان اجرا و نظارت، مطابق با طرح های به دست آمده از مرحله قبلی پروژه اجرایی و نظارت خواهد شد.
شایان ذکر است که فیبر نوری به دلیل ماهیت شیشه ای آن بسیار حساس بوده و نصب آن کاری دشوار می باشد. حساس ترین مرحله اجرای پروژه، فیوژن فیبر نوری می باشد که نیازمند دقت و مهارت بالای فیوژن کار است.

ما با داشتن افرادی متخصص و تجربه ای کافی در زمینه فیبر نوری امکان مشاوره برای پروژه های متقاضیان و همچنین بررسی مراحل کار و ایجاد یک طرح شماتیک از کار و اجرای آن با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه را فراهم نموده ایم.
اجرای پروژه ی فیبر نوری توسط افراد غیر متخصص منجر به مشکلات زیاد در آینده و همچنین بالا رفتن هزینه خواهد شد. اما ما با تخصص خود در کمترین زمان و با تضمین کیفیت با انتخاب بهترین برند های تجهیزات فیبر نوری و البته با کاهش هزینه به دلیل طراحی صحیح متخصصان، پروژه های عظیمی را راه اندازی نموده ایم.


موضوعات مرتبط: راهکارها , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آداپتور فیبر نوری و انواع آن
سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 8:52 | بازدید : 184 | نویسنده : میثم میثمی | ( نظرات )
آداپتورها تجهیزات کوچکی می باشند که اغلب برای اتصال کابل های فیبر نوری به هم استفاده می شوند که به آنها کوپلر فیبر نوری نیز گفته می شود. اگر چه ممکن است شکلهای متفاوتی داشته باشند، اما عملکرد تمامی آن ها یکسان می باشد. آداپتور فیبر نوری اجازه می دهد تا کابل های فیبر نوری بصورت انفرادی یا در یک شبکه بزرگ به یکدیگر متصل شوند، این امکان را برقرار می کند که بسیاری از دستگاه ها به صورت همزمان ارتباط برقرار کنند. آداپتورهای فیبرنوری با توجه به اشکال و ساختارهای مختلف، آداپتورهای فیبر نوری را می توان در کلاس های مختلفی، مانند آداپتور فیبر نوری FC ، آداپتور فیبر نوری SC ، آداپتور فیبر نوری ST ، آداپتور فیبر نوری LC و غیره دسته بندی نمود. در ادامه همین مطلب به شکلی ویژه به معرفی انواع آداپتور فیبر نوری ، کانکتور های مناسب و کاربرد آداپتورها می پردازیم.

موضوعات مرتبط: آموزشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فیبرنوری در خدمت درمان سرطان
یک شنبه 5 ارديبهشت 1395 ساعت 10:44 | بازدید : 142 | نویسنده : میثم میثمی | ( نظرات )

محققان فناوری جدید فیبر نوری ابداع کرده اند که می تواند زخم ها را التیام و تومورها را هدف قرار دهد.این فناوری پیوند فتوشیمیایی بافت نامیده می شود، تاکنون تنها برای درمان زخم های سطحی مورد استفاده قرار می گرفت. اما اکنون محققان روشی ابداع کرده اند که به نور اجازه می دهد در بافت انسان عمیق تر نفوذ کند.

نور خواص التیام بخش دارد و اکنون فناوری جدید فیبر نوری که توسط دانشمندان دانشگاه سنت اندروز ابداع شده، نویدبخش انتقال این خواص به بافت آسیب دیده است.

 

 فیبرنوری در خدمت درمان سرطان

 

دانشمندان فیبرهای نوری زیستی جذب شدنی ابداع کرده اند که قادر به حمل نور در زیر سطح یک زخم هستند و توان ترمیم کنندگی نور را از داخل به نقطه آسیب دیده منتقل می کنند.

این فناوری فیبر نوری می تواند یک روش درمان سرطان را که مبتنی بر نور است، به نام درمان فتودینامیک، ارتقا دهد. همچنین از این فناوری می توان در تصویربرداری پزشکی استفاده کرد.

 


موضوعات مرتبط: اخبار , ,

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


فیوژن فیبر نوری
دو شنبه 17 فروردين 1394 ساعت 10:7 | بازدید : 182 | نویسنده : میثم میثمی | ( نظرات )

شبکه های فیبر نوری با تمام قابلیت های بالای خود دارای جایگاه ویژه ای در صنعت ارتباطات می باشند. نصب و راه اندازی شبکه های فیبر نوری کاری دقیق و حساس بوده از این رو نیازمند افراد متخصص است.
از حساس ترین قسمت های راه اندازی شبکه فیبر نوری، فیوژن فیبر نوری بوده که به معنی اتصال دو فیبر نوری به هم می باشد.
دفتر فروش ما با دارا بودن نیروهایی مجرب و کارآزموده همراه با دستگاه های فیوژن دقیق و با کیفیت بالا توانایی ارائه ی خدمات حرفه ای فیوژن فیبر نوری را دارد.

برای اطلاع بیشتر از خدمات ما بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

فیوژن فیبر نوری


موضوعات مرتبط: , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دفتر فروش تجهیزات فیبر نوری و آدرس fiber.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 68
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :